آیا ارسال سفارش به همه شهرها امکانپذیر است؟
بله، انتشارات پارمیس سفارشات مشتریان خود را به تمامی شهرهای ایران ارسال می کند.
چه روش هایی برای ارسال سفارش وجود دارد؟
ارسال برای شهر تهران از طریق پیک و پست و برای شهرهای دیگر از طریق پست سفارشی یا پیشتاز امکانپذیر است.
آیا مرسوله های تهران همان روز ارسال می شود ؟
خیر. ارسال مرسوله های تهران همان روز خرید ارسال نمی شود .
چه زمانی بسته خریداری شده ارسال می شود؟
در هنگام انتخاب نوع ارسال زمان ارسال نیز نوشته شده است
آیا کتابی که در سایت وجود ندارد را نیز موجود می کنید؟
در صورتی که با انتشارات کتاب همکاری داشته باشیم و موجود باشد تهیه می شود.
آیا کالا مورد نظر موجود است ؟
در صورتی که کالا گزینه افزودن به سبد خرید داشته باشد موجود است.
آیا برای پرداخت باید از کارت بانک درگاه استفاده کرد؟
خیر . با هر کارت شتابی می توانید پرداخت کنید .
کد تخفیف چرا اعمال نمی شود ؟
ممکن است کالا انتخابی شما جزو تخفیف در نظر گرفته شده نباشد.
آیا دسترسی به خدمات ارائه شده از سوی انتشارات پارمیس فقط از روی سایت امکان پذیر است؟
انتشارات پارمیس به دو سیستم فروش اینترنتی و فروش تلفنی مجهز است که فروش تلفنی منحصرا برای کاربران تهرانی تعبیه گردیده، اما سایت انتشارات پارمیس در سطح گسترده تر بصورت پستی جوابگوی متقاضیان سراسر کشور و حتی خارج از کشور می باشد.
آیا برای ثبت سفارش حتما باید روی سایت ثبت نام انجام داد؟ حتما باید ایمیل داشته باشم؟
صرف نظر از سفارشات فوری که در قسمت فروش تلفنی انتشارات پارمیس رسیدگی می شود، بقیه سفارشات بایستی حتما روی سایت انتشارات پارمیس ثبت گردد و همه مراحل سفارش و مدت زمان مشخص شده طی شود.(رایا سعی کرده نحوه سفارش روی سایت را بسیار راحت و سریع تعبیه کند که حتی کاربرانی که عادت به خرید اینترنتی ندارند نیز بتوانند سریع و براحتی ثبت سفارش کنند.)
داشتن ایمیل فعال جهت ثبت سفارش روی سایت الزامی است.
آیا می توان هزینه را در هنگام تحویل کتاب پرداخت کرد؟
فقط سفارشات تلفنی که بصورت پیک در سطح تهران انجام می پذیرد به شکل پرداخت در محل امکان پذیر است (چه بصورت تلفنی ثبت شود، چه روی سایت)
نحوه محاسبه هزینه ارسال به چه شکل می باشد؟
هزینه ارسال مجموع هزینه آماده سازی، بسته بندی و تعرفه پست را شامل می شود که بر اساس وزن مرسوله محاسبه میگردد.
هزینه ارسال سفارشاتی که بصورت پیک ارسال می گردد بسته به اینکه روی سایت ثبت گردد و یا اینکه تلفنی باشد مشخص میشود.
نحوه رسیدگی به سفارشات به چه ترتیبی است؟
سفارشات پس از قرار دادن کالاهای درخواستی در سبد خرید و طی مراحل سفارش و پرداخت در مرحله رسیدگی قرار می گیرد.
کالاهای درخواستی طی 1تا2 روز کاری تهیه می شود (اگر تهیه کتابها به بیشتر از 2روز زمان نیاز داشته باشد، مسئول مربوطه با مشتری تماس گرفته و مشتری می تواند سفارش را مسترد کرده و یا در انتظار کامل شدن آن بماند).
به این ترتیب سفارش در مرحله ارسال قرار می گیرد که بسته به نحوه ارسال انتخابی از سوی مشتری تا 7 روز متغیر است.
آیا قیمت کتابها پس از ثبت سفارش تغییر می کند؟
درصورتی که کتاب سفارش داده شده در انبار انتشارات پارمیس موجود نباشد این امکان وجود دارد که بعد از تهیه کتاب قیمت آن توسط ناشر افزایش یا کاهش داشته باشد.
سفارشاتی که افزایش یا کاهش قیمت دارند به چه شکلی اقدام می شوند؟
پس از تهیه مجدد کتاب در صورت تغییر قیمت، نرخ جدید به مشتری اعلام می شود. در صورت کاهش قیمت ماوتفاوت آن به حساب کاربری مشتری مسترد می شود که مشتری می تواند از آن برای خرید کتاب و یا استرداد به حساب بانکی ایشان استفاده کند. در صورت افزایش قیمت، مشتری بایستی هزینه افزایش یافته را مجددا واریز نماید.
اگر در زمان تحویل بسته پستی هیچکس در آدرس نباشد چه اتفاقی می افتد؟
پست برای تحویل هر بسته 2بار به محل مراجعه می کند. پس اگر یک بار برای تحویل گرفتن مرسوله خود در آدرس حضور نداشته باشید، پست یک بار دیگر هم مراجعت خواهد کرد. اگر باز هم تشریف نداشته باشید، بسته به اداره پست همان شهر یا منطقه مرجوع می شود و تا مدت مشخصی می توانید با مراجعه به اداره پست بسته را تجویل بگیرید. در غیر اینصورت مرسوله به انتشارات پارمیس مسترد شده و جهت ارسال مجدد بایستی هزینه ارسال مجددا پرداخت شود.